REGULAMIN
Pensjonat Villa Sarema
Adres: Morska 11, 76-034 Chłopy
Telefon: 665 255 161
- Regulamin obowiązuje na terenie Pensjonatu i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
2. Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu Pensjonatem natomiast najemca pokoju Gościem.
3. Regulamin Pensjonatu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
4. Pomieszczenia mieszkalne w,Pensjonacie zwane w dalszej części „pokojami” wynajmowane są na doby hotelowe. .
5. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu.Pensjoant może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
7. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Pensjonacie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
8. Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie tzw. „sezonu wysokiego” opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 50 zł/1h. W pozostałych miesiącach 30 zł/1h.
Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo u obsługi pensjonatu.
9. W Pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00.
10. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- 2
Rezerwacja – Zameldowanie
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
2. Rozliczenie całości opłaty za pobyt odbywa się najpóźniej w momencie zameldowania. Płatności można dokonać gotówką lub przelewem na rachunek bankowy wskazany w rezerwacji.
3. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
4.Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu należącym do Pensjonatu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w Pensjonacie. W przypadku pojawienia się Gościa w Pensjonacie z objawami choroby zakaźnej, zastrzegamy sobie prawo do nie zameldowania Gościa z zachowaniem wpłaconego zadatku.
5. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny zwracając wpłacony zadatek..
6. Pensjonat prowadzi bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia w celu zminimalizowania zagrożeń COVID-19.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
2. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w częściach wspólnych, w pojeździe oraz żywych zwierząt niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu, czy poza terenem Pensjonatu.
3. Dzieci poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie Pensjonatu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
4. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju
uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
5. Pensjonatu zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
6. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest
zobowiązany poinformować o tym pracownika najpóźniej godzinę po zameldowaniu. W przypadku braku zgłoszenia uznaje się, że stan techniczny pokoju nie budzi zastrzeżeń i jest zaakceptowany przez gościa.
7. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Pensjonatu może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
8. Właścicielowi Pensjonatu przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Pensjonatu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
10. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa,zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
11. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obsługa przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Pensjonatu.
12.Interwencja policji z winy Gościa wiąże się z opłatą w wysokości 1.500,00 PLN.
13.Gość zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia mieszkania w czasie trwania rezerwacji, czyli zamykania okien i drzwi wejściowych na czas nieobecności oraz właściwego korzystania z wyposażenia elektrycznego.
14.Koszty za ewentualne zniszczenia wyposażenia pokoju hotelowego podczas pobytu ponosi Gość.
15.Zgubienie lub nie oddanie kluczy do pokoju hotelowego wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 300,00 PLN.(nie dotyczy zameldowania przy pomocy kodu)
16.Wynajmujący jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania w wysokości określonej powyższym zapisem regulaminu. Środki za poniesione szkody lub opłaty dodatkowe pobierane są z karty kredytowej Gościa.
17. Wykonywanie komercyjnych lub publicznych sesji zdjęciowych w pensjonacie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Pensjonatu.
Postanowienia dodatkowe
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
2. W Pensjonacie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do stałej opieki nad zwierzęciem. Gość ponosi pełną odpowiedzialność z pobyt zwierzęcia.
3. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju w kwocie 500 PLN.
4. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Pensjonat bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Pensjonacie..
5. W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
6. Zakazuje się prowadzenia na terenie Pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
7. W Pensjonacie obowiązuje kategoryczny zakaz prowadzenia działalności zarobkowej.
8. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez towarzyskich, prywatek, domówek itp. Osoby niezgłoszone w rezerwacji muszą opuścić Pensjonat do godz. 22:00.
Chyba że rezerwacja została dokonana w celu organizacji w/w uroczystości, przy czym do
tego obowiązuje dodatkowy regulamin.
9. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Pensjonatu.
10. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich
wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy
tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
11. W Pensjonacie prowadzony jest monitoring części wspólnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Zapis z monitoringu udostępniony jest przez administratora danych
osobowych tylko uprawnionym osobom i tylko w celach wyższej konieczności.
12. Administratorem danych osobowych jest właściciel Pensjonatu. - Wszelkie reklamacje, uwagi dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Pensjonatu pisemnie na adres email: [email protected]
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Pensjonatem jest sąd właściwy dla siedziby głównej.
REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI DOMOWYMI
- Zgodę na pobyt zwierzęcia wydaje obsługa Pensjonatu.
- Koszt pobytu zwierzęcia w obiekcie wynosi od 35 PLN do 50 PLN /dzień, za jedno zwierzę.
- Tylko zwierzęta domowe mogą przebywać w obiekcie.
- W podejmowaniu decyzji o przyjęciu zwierząt (głównie psów) Właściciel będzie Pensjonatu brał pod uwagę ich temperament, wytresowanie oraz wagę.
- Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
- Właścicieli zwierząt obowiązują powszechne zasady: zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych.
- Właściciele psów powinni posiadać posłanie dla zwierząt oraz akcesoria do karmienia.
- Jeżeli pościel i narzuty w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel, jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Właściciela Pensjonatu
- Właściciele psów muszą natychmiast sprzątać nieczystości pozostawione przez psy w otoczeniu Pensjonatu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Pensjonatu.
- Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy pracownicy Pensjonatu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, obsługa Pensjonatu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, zastrzegamy sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Pensjonatu.. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.
- Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie przez swoje zwierzęta ciszy w Pensjonacie i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, bądź personelu zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z Pensjonatu.
- Wszystkie szkody w mieniu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez obsługę Pensjonatu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele/opiekunowie.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Janina Włodyka – właścicielka Pensjonatu.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe:
Na potrzeby procesu rezerwacji/wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta w dowolnym momencie na życzenie Gościa.
Zobowiązania Administratora:
Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów takich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl:
Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
– szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych,
– ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania,
– zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego,
– regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
– konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
– konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
– rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl.
Właścicielką Pensjonatu jest Janina Włodyka.
MONITORING – INFORMACJA RODO:
W budynku oraz na w jego bezpośrednim otoczeniu prowadzony jest monitoring wizyjny (CCTV) (dalej „Obiekt”).
Administratorem danych osobowych jest Janina Włodyka.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa w obszarze objętym monitoringiem wizyjnym, ochrona mienia oraz zapobieganie sytuacjom mogącym skutkować utratą informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Instytut na szkodę na postawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust 1 pkt f) RODO) 3. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osobom oraz mieniu znajdującemu się w obszarze objętym monitoringiem, jak również zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłyby narazić administratora danych na szkodę.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres do 7 dni od dnia nagrania, po upływie tego terminu zostaną automatycznie nadpisane. Dokładny czas przechowywania uzależniony jest od ilości zdarzeń i pojemności dysku rejestratora.
Dane z systemu monitoringu wizyjnego mogą być udostępnione wyłącznie uprawnionym organom w przypadku wystąpienia lub podejrzenia wystąpienia zdarzenia zagrażającemu bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu osób a także niszczeniu i kradzieży mienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Dane z monitoringu wizyjnego mogą być również udostępnione osobie trzeciej, która wykaże swój interes prawny, co do otrzymania zapisu. Zapis udostępniany jest na wniosek osoby/organu zgodnie z przyjętą u administratora procedurą. W powyższych przypadkach dane mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż to wskazano w ust. 6. Dane z monitoringu wizyjnego mogą posłużyć jako materiał dowodowy i w związku z tym mogą być przechowywane przez okres niezbędny do wyjaśnienia mających miejsce incydentów lub też zakończenia ewentualnie toczących się postępowań.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wejścia na teren Pensjonatu.
Posiada Pani/Pan prawo wglądu swoich danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Prawo osoby do wglądu może zostać ograniczone w uzasadnionych przypadkach takich jak ochrona danych osobowych innych osób objętych w obszarze monitoringu lub dochodzenie roszczeń i prowadzenie postępowań przez organy uprawnione przepisami prawa.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO)
Przysługuje Panu/Pani skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Regulamin
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.